معاملات فقط در مبادله مبادله
نوشته شده توسط : Mihayloo

SimpleSwap یک سرویس فوری کاربر پسند و قابل اعتماد برای Cryptocurrency و مبادلات فیات به کریپتو است. این یک کاربرد آسان و عاری از پلت فرم ثبت نام است که مبادلات بیش از 500 ارز را ارائه می دهد.

SimpleSwap به عنوان یک وب سایت دسک تاپ و همچنین به عنوان یک برنامه تلفن همراه برای iOS و Android در دسترس است.

دو نوع مبادله در سکوی ما وجود دارد: نرخ شناور و ثابت. همیشه می توانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

علاوه بر این ، SimpleSwap به مشتریان و شرکای خود یک برنامه وابسته و سکه SimpleSwap که به عنوان یک برنامه وفاداری کار می کند ، ارائه می دهد.

این پشتیبانی 24/7 در دسترس است و کمک سریع و حرفه ای را ارائه می دهد.

سیستم معاملاتی SimplesWap در بزرگترین بورس سهام cryptocurrency ادغام شده است. هیچ ذخیره سازی سپرده وجود ندارد ، فقط مبادله فوری سکه در خدمات ما. بنابراین ما می توانیم سودآورترین نرخ ارز را برای مشتریان خود در مدت زمان بسیار کوتاهی پیدا کنیم.

SimpleSwap پروژه ای است که برای راحتی مشتریان ایجاد شده و بیش از 3 سال در بازار وجود دارد. کاربران ما نیازی به ایجاد حساب یا ذخیره سپرده در سرویس ما ندارند. با تشکر از این ، مشتریان از هر نوع سرقت مالی محافظت می شوند. ما بهترین نرخ را با مقایسه طیف گسترده ای از سیستم عامل های تجاری قابل اعتماد ارائه می دهیم.

همیشه می توانید نظرات مشتریان ما را در مورد TrustPilot بررسی کنید.

خدمات ما به 10 زبان در وب سایت و 6 زبان در برنامه تلفن همراه در دسترس است. همیشه می توانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کرده و زبان را تغییر دهید.

لطفاً توجه داشته باشید که پشتیبانی ما فقط به زبان انگلیسی در دسترس است.

معاملات cryptocurrency

کیف پول رمزنگاری جایگزینی برای یک کیف پول فیزیکی است که فقط به صورت دیجیتالی وجود دارد. چنین کیف پول نه تنها در مورد ایمنی سکه های شما مسئول است ، بلکه شامل کلیدهای خصوصی و عمومی نیز می شود که برای انجام معاملات لازم است. هر کیف پول حاوی اطلاعاتی در مورد در دسترس بودن سکه های کاربر است.

یک کلید خصوصی نوعی رمز عبور است که به نظر می رسد مانند یک رشته الفبایی است. برای دسترسی به کیف پول خود به کلید خصوصی نیاز دارید.

این اطلاعات باید خصوصی و محافظت شده باشد. کلید خصوصی خود را برای هر کسی نشان ندهید یا ارسال نکنید ، هیچ کس نباید از شما بخواهد این کار را انجام دهید!

یک کلید عمومی یک آدرس کیف پول است. به نظر می رسد یک رشته الفبایی نیز هست.

آدرس کیف پول برای سایر کاربران ارائه شده است. از آن برای دریافت cryptocurrency استفاده می شود.

در اینجا درباره کیف پول های cryptocurrency بیشتر بدانید.

برای به دست آوردن آدرس cryptocurrency خود ، توصیه می کنیم از سایت رسمی سکه مورد علاقه خود بازدید کنید. معمولاً ، هر سکه دارای یک کیف پول رسمی یا لیستی از کیف پول های توصیه شده است. در انتخاب کیف پول مراقب باشید و سعی کنید برای جلوگیری از از دست دادن سکه های خود از یک سرویس تأیید نشده استفاده نکنید.

بیایید فرض کنیم که بیت کوین دارید و می خواهید اتریوم را بخرید. آدرس گیرنده آدرس کیف پول است که ETH پس از مبادله ارسال می شود. هر cryptocurrency نوع آدرس خاص خود را دارد. وقتی آدرس گیرنده را وارد می کنید ، حتما از آدرس سکه صحیح استفاده کنید.

یک ویژگی آدرس اضافی برای شناسایی معامله وجود دارد. برای ارزهای مختلف رمزنگاری می تواند نامهای مختلفی داشته باشد (یادداشت ، برچسب مقصد ، شناسه پرداخت یا پیام).

این ویژگی اضافی مورد نیاز است زیرا از سیستم عامل های اصلی مبادله (که شرکای ما هستند) برای برخی از ارزهای رمزنگاری شده یک آدرس برای همه معامله گران استفاده می کنند ، و یک یادداشت (یا یک برچسب مقصد ، یا شناسه پرداخت یا پیام) برای تعیین کدام فرد واقعی استفاده می شودحساب باید اختصاص داده شود و به آن معامله داده شود.

هر معامله جدید که توسط کاربران در blockchain انجام شده است ، دارای شماره شناسه منحصر به فرد خود (یا هش معامله) است که به این عملیات اختصاص داده شده و در تمام بلوک های جدید بعدی ذخیره می شود. با استفاده از این شناسه می توانید جزئیات معامله خود را در شبکه مشاهده کنید. هش معامله معمولاً به عنوان "TX ID" در کیف پول شما نمایش داده می شود.

هنگامی که یک معامله در blockchain گنجانده شده است ، برگشت ناپذیر می شود. متأسفانه ، هیچ کس نمی تواند معامله را لغو کند. بنابراین شما باید بسیار مراقب باشید و قبل از تأیید مبادله ، تمام داده هایی را که وارد کرده اید دوباره بررسی کنید.

هزینه شبکه کمیسیون است که معدنچیان برای معامله شما در یک بلوک قرار می دهند. مراقب باشید و مقدار کافی از هزینه شبکه را تنظیم کنید تا معامله خود را با موفقیت انجام دهید.

مبادلات رمزنگاری به کریپتو

Exchange ID تعداد منحصر به فردی از مبادله شما است که شامل شخصیت های الفبایی است. Exchange ID به شما امکان می دهد تمام اطلاعات مربوط به مبادله را نگه دارید و مراحل Exchange را دنبال کنید. با تماس با تیم پشتیبانی ما ، توصیه می شود شناسه Exchange را برای سرعت بخشیدن به روند یافتن مبادله در پایگاه داده ما فراهم کنید.

پس از فشار دادن دکمه "Exchange" در هنگام ایجاد مبادله ، شناسه Exchange در صفحه Exchange به شما ارائه می شود.

همچنین می توانید شناسه Exchange را در نوار آدرس مرورگر مشاهده کنید. به عنوان مثال، https: //simpleswap. io/exchange? id=rm3UipCYpn. شناسه Exchange rm3UipCYpn است.

باید شناسه یا پیوند Exchange خود را ذخیره کنید تا بتوانید به داده های صرافی خود بازگردید. همچنین می توانید مبادله خود را در فوتر وب سایت ردیابی کنید.

صرافی با نرخ شناور یک نوع صرافی ارز دیجیتال کلاسیک است که مقدار تقریبی دریافتی در زمان ایجاد صرافی نشان داده شود. به دلیل ماهیت بی ثبات بازار ارزهای دیجیتال، می توانید در ابتدای مبادله نرخ شناور، بیشتر یا کمتر از حد انتظار سکه دریافت کنید.

هیچ محدودیتی برای مبادلات با نرخ شناور وجود ندارد: می‌توانید برای هر مقدار ارز دیجیتال بدون محدودیت زمانی برای ارسال سپرده، مبادله کنید.

صرافی با نرخ ثابت صرافی است که به شما امکان می دهد دقیقاً مبلغ برآورد شده را دریافت کنید. مبادله نرخ ثابت مستقل از نوسانات بازار است. این بدان معنی است که تغییرات در نرخ سکه ها بر نرخ ارز ثابت تأثیر نمی گذارد.

هنگامی که صرافی با نرخ ثابت ایجاد می کنید، 20 دقیقه فرصت دارید تا برای ما سپرده ارسال کنید. یک محدودیت زمانی وجود دارد زیرا نرخ سکه ها می تواند در هر زمان تغییر کند، بنابراین ما در معرض خطرات بزرگی هستیم. با این حال، ما می توانیم عدم تغییر مبلغی را که دریافت می کنید ظرف 20 دقیقه از شروع مبادله تضمین کنیم.

اگر نمی‌خواهید ریسک کنید و نگران تغییر سریع نرخ ارز دیجیتال باشید، صرافی‌های نرخ ثابت مناسب شما خواهند بود. به این ترتیب می توانید از هرگونه نوسان در مبلغ دریافتی محافظت کنید.

علاوه بر این، در سرعت مبادلات نرخ ثابت به موفقیت های زیادی دست یافته ایم. معمولا از لحظه دریافت واریزی زمان کمی طول می کشد تا سکه ها برای مشتری ارسال شود. بسیار ارزشمند است که مبادلات با نرخ ثابت سریعتر انجام شود.

در طی یک مبادله نرخ شناور، این احتمال وجود دارد که نرخ ارز دیجیتال به سمت بدتر یا بهتر شدن تغییر کند. بنابراین، مقدار دریافتی شما نیز ممکن است تغییر کند - می توانید سکه های بیشتری یا کمتر از حد انتظار در ابتدای مبادله دریافت کنید.

در طی یک مبادله با نرخ ثابت، هیچ چیزی نمی تواند بر مقدار دریافتی که در ابتدا به شما نشان داده شده بود، تأثیر بگذارد. این صرافی ها از نوسانات نرخ و هرگونه تغییر بازار محافظت می شوند.

هیچ محدودیتی برای مبادلات نرخ شناور وجود ندارد. با این حال، تعیین حدود بالا یک اقدام ضروری برای مبادلات با نرخ ثابت است، زیرا ما تمام خطرات نوسانات ارزهای دیجیتال را می پذیریم و این ریسک با افزایش مقدار سکه ها افزایش می یابد.

سیستم SimplesWap نمی تواند از قبل بداند که هزینه شبکه از یک معامله خاص توسط blockchain Coin گرفته می شود. بنابراین ، نمایش مبلغی که دریافت می کنید با درج هزینه شبکه غیرممکن است. با این حال ، هزینه شبکه سکه معمولاً به قدری اندک است که تقریباً با مبلغی که در ابتدا نشان داده شده متفاوت نیست. بنابراین ما به خودمان اجازه می دهیم بگوییم که دقیقاً مبلغی را که در ابتدای فرآیند مبادله نمایش داده شده است ، دریافت می کنید.

زمان تبادل سکه معمولاً از 5 تا 60 دقیقه متفاوت است. موارد نادری وجود دارد که زمان بیشتری لازم است. سرعت پردازش بستگی به این دارد که چقدر طول می کشد تا یک بلوک در شبکه گنجانده شود. بیشتر عملیات فقط در چند دقیقه انجام می شود.

زمان تبادل cryptocurrency از 5 تا 60 دقیقه متفاوت است. با این حال ، گاهی اوقات یک معامله زمان بیشتری می برد ، این می تواند به دلیل تعدادی از عوامل باشد:

  • اضافه بار blockchain
  • به روزرسانی های دوره ای سکه
  • برای ادامه مبادله تعداد مشخصی از تأییدیه ها لازم است

5 وضعیت برای مبادله رمزنگاری به کریپتو وجود دارد:

  • در انتظار. این وضعیت به این معنی است که شما باید سکه های خود را به آدرس مشخص شده ارسال کنید.
  • تأییداین وضعیت را مشاهده خواهید کرد در حالی که معامله شما تعداد مورد نیاز تأیید در شبکه سکه را بدست می آورد.
  • مبادلهبه محض دریافت سکه های شما ، مبادله شما در حال انجام است و شما این وضعیت را مشاهده خواهید کرد.
  • در حال ارسال. این وضعیت نشان داده می شود در حالی که سیستم ما سکه های مبادله شده را برای شما ارسال می کند.
  • تمام شده. پس از اتمام مبادله شما این وضعیت را مشاهده خواهید کرد.

خدمات ما بهترین نرخ ارز موجود را انتخاب می کند. در صورتی که مبادله نرخ شناور را انتخاب کرده اید ، نرخ در طول معامله ممکن است به دلیل نوسانات بالای رمزنگاری با نرخ تخمین زده شده کمی متفاوت باشد. بنابراین نرخ سکه در زمان مبادله می تواند رشد کند یا سقوط کند.

شما می توانید یک مبادله نرخ ثابت را انتخاب کنید تا نگران تغییر احتمالی نرخ رمزنگاری نباشید.

در صورتی که قبلاً مبادله ای ایجاد کرده اید اما نظر خود را تغییر داده و سکه های خود را به آدرس اختصاصی (وضعیت "انتظار") ارسال نکرده اید ، می توانید آن را مانند آن ترک کنید - هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. نیازی به لغو مبادله نیست.

با این حال ، اگر سکه های خود را به آدرس مشخص شده ارسال کرده اید - این روند غیرقابل برگشت است و در این مرحله نمی توان مبادله خود را لغو کرد.

SimpleSwap محدودیتی برای مبادلات ارزهای دیجیتال ندارد. با این حال، برای هر تراکنشی که باید انجام شود، هزینه شبکه توسط بلاک چین دریافت می شود. بنابراین مبلغ ارسالی باید برای پوشش تمام هزینه های شبکه کافی باشد.

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا حداقل مقدار مبادله کمترین مقدار را برای تمام سکه های موجود در سرویس خود داشته باشیم.

متأسفانه، اگر مبلغ سپرده کمتر از حداقل باشد، فرصتی برای تکمیل مبادله یا تضمین بازپرداخت سکه وجود ندارد.

SimpleSwap هیچ محدودیتی برای تبادل نرخ شناور ندارد. این بدان معنی است که شما می توانید هر چقدر که بخواهید رمزنگاری را مبادله کنید.

مواردی وجود دارد که ما KYC مشتریان و/یا معاملات تعیین شده را انجام می دهیم. این تنها در صورتی اتفاق می افتد که سیستم ما یا سیستم شرکای ما تراکنش را مشکوک تشخیص دهد. KYC ممکن است بر اساس سیاست های داخلی شرکت و الزامات خارجی مقامات دولتی یا موسسات مالی انجام شود.

لطفاً مطلع باشید که در صورت امتناع مشتری از ارائه اطلاعات درخواستی KYC، ما حق توقف ارائه خدمات را برای خود محفوظ می داریم. در این صورت مبلغ واریزی اولیه به همان آدرس بازگردانده می شود.

ممکن است از شما خواسته شود اطلاعات و/یا اسناد زیر را ارائه دهید (از جمله، اما نه محدود به):

  • نام کامل، آدرس محل سکونت و شماره تلفن شما؛
  • یک کپی از مدارک قانونی شما، مانند شناسنامه یا پاسپورت، یک عکس سلفی از شما که سند را در دست دارید.
  • اطلاعاتی در مورد شغل شما، قبض آب و برق یا هر مدرک رسمی نشانی، اثبات وجوه.

ما از ٪ کلاسیک استفاده نمی کنیم. ما نرخ مشخصی را به مشتریان ارائه می دهیم که بر اساس تحلیل بازار دریافت می کنیم. اگر مبادله با نرخی بهتر از آنچه انتظار می رفت به پایان برسد، سود کمی به دست می آوریم.

مبادلات فیات به کریپتو

می‌توانید رمز ارزهای فیات را مستقیماً در SimpleSwap با استفاده از Visa یا MasterCard خریداری کنید.

فیات: USD، EUR، GBP، RUB، TL و UAH

رمزارز: BTC، ETH، ALGO، BAT، BCH، DAI، USDT، و TRX

این ارزها در حال حاضر برای مبادلات فیات به کریپتو در دسترس هستند، با این حال، ما در حال کار بر روی افزودن ارزهای جدید هستیم.

در SimpleSwap می‌توانید به لطف شریک ما Mercuryo، ارزهای دیجیتال را با ارزهای فیات خریداری کنید. برای اطلاع از تمام مراحل این فرآیند می توانید مقاله ما را بخوانید یا یک فیلم آموزشی دقیق را تماشا کنید.

کارت شما باید با الزامات شریک ما، Mercuryo مطابقت داشته باشد: فقط Visa و MasterCard پذیرفته می شوند - کارت های مجازی، پیش پرداخت، نقدی و اعتباری (حتما بررسی کنید که آیا کارت پیش پرداخت شما واجد شرایط خریدهای مربوط به رمزنگاری است).

Mercuryo کارت های ماسترو را نمی پذیرد ، در حال حاضر از کارت های PayPal و Revolut پشتیبانی نمی کند. انتقال سیم یا SEPA نیز پذیرفته نمی شود.

مبادلات فیات به کریپتو به جز کشورهای لیست FATF در سراسر جهان در دسترس است. شما می توانید لیست کشورهایی را که از این سرویس استفاده نمی شود ، بررسی کنید:

بنگلادش ، بولیوی ، بوروندی ، جمهوری آفریقای مرکزی ، چین ، کلمبیا ، کوبا ، جمهوری دموکراتیک کنگو ، اکوادور ، ایران ، عراق ، قرقیزستان ، لبنان ، لیبی ، مالی ، مراکش ، نپال ، نیکاراگوئه ، کره شمالی ، پاکستان ، عربستان عربیا.، سومالی ، سودان و دارفور ، سودان جنوبی ، سوریه ، ویتنام ، ونزوئلا ، یمن ، زیمبابوه.

علاوه بر این ، لطفاً توجه داشته باشید که این دروازه پرداخت ممکن است نتواند برخی از کارتهای بانکی را بر اساس کشور/ایالت شما و سیاست های آنها در قبال معاملات رمزنگاری پردازش کند.

شریک ما Mercuryo یک کمیسیون 3. 95 ٪ در نظر گرفته است ، کمیسیون SimpleSwap 1 ٪ است ، بنابراین کل کمیسیون های مبادلات فیات به کریپتو 4. 95 ٪ است.

برنامه همراه

برنامه موبایل SimpleSwap همان مبادله رمزنگاری فوری بدون ثبت نام با 500+ دارایی در دسترس است اما حتی راحت تر! برنامه موبایل ما فرصتی عالی برای مشتریان در اختیار مشتریان قرار می دهد تا از طریق تلفن همراه در هر نقطه ای مبادله کنند.

مزایای ویژه برنامه موبایل SimpleSwap:

  • اعلان ها با وضعیت مبادلات شما
  • کتاب آدرس با دسترسی سریع به آخرین آدرس های مورد استفاده و ذخیره شده
  • هشدارهای قیمت برای ارزهای رمزپایه انتخاب شده
  • تاریخچه را با تمام عملیات خود تبادل کنید
  • پشتیبانی از چت زنده 24/7
  • رابط قابل تنظیم

برنامه موبایل SimpleSwap برای iOS و Android در دسترس است.

در حال حاضر ، برنامه ما در کشورهای زیر در دسترس نیست:

  • فروشگاه برنامه: چین ، ژاپن ، ایالات متحده.
  • Google Play: ژاپن ، ایالات متحده.

برخی از کشورها وجود دارند که برنامه ما در حال حاضر در دسترس نیست ، لطفاً لیست این کشورها را در زیر بررسی کنید.

فروشگاه برنامه: چین ، ژاپن ، ایالات متحده. Google Play: ژاپن ، ایالات متحده.

در صورت عدم ذکر کشور در بالا ، لطفاً با تیم پشتیبانی ما در [از طریق ایمیل محافظت شده] تماس بگیرید تا آنها بتوانند مشکل شما را برطرف کنند.

سکه SimpleSwap (مبادله)

Coin SimpleSwap (SWAP) یکی از اولین نشانه های صادر شده توسط یک بستر مبادله رمزنگاری فوری است. این به عنوان یک ارز داخلی برای برنامه وفاداری SimpleSwap است. دارندگان مبادله می توانند مزایایی مانند اشتراک BTC Cashback ، موارد منحصر به فرد مارک برای طرفداران رمزنگاری ، شرکت در مسابقات و فعالیت های تبلیغاتی و ویژگی های دیگر را بدست آورند.

دلیل اصلی پیوستن به برنامه وفاداری ما ، فرصتی برای دریافت بازپرداخت BTC برای هر مبادله ای است که در SimpleSwap انجام می شود.

برای شروع به دریافت بازپرداخت باید یک حساب مشتری ایجاد کنید و برنامه وفاداری را در برگه "اشتراک" فعال کنید. پس از آن ، برای هر مبادله ای که در خدمات ما انجام می شود ، در مبادله نقدی دریافت خواهید کرد. هنگامی که مبادله کافی کسب کرده اید - می توانید بازپرداخت پول خود را ارتقا دهید و آن را در BTC دریافت کنید! جزئیات بیشتر را در اینجا بیاموزید.

می توانید در برنامه وفاداری SimpleSwap شرکت کنید. همچنین می توان سکه های SimpleSwap را به عنوان پاداش کمپین های فضل ، مسابقات رسانه های اجتماعی و سایر فعالیت ها دریافت کرد.

حساب مشتری

حساب مشتری ابزاری عالی است که می تواند صرافی های رمزنگاری منظم شما را راحت تر کند.

داشتن حساب مشتری این امکان را به شما می دهد تا عضو برنامه وفاداری ما باشید. با برنامه وفاداری ، می توانید برای کلیه صرافی های ساخته شده در SimpleSwap ، پاداش بازپرداخت دریافت کنید. جدا از آن ، شما به تاریخچه مبادله خود دسترسی خواهید داشت که به شما امکان می دهد تمام عملکردهای خود را که از طریق دستگاه های مختلف انجام می شود نظارت کنید.

برای ایجاد یک حساب کاربری فقط نیاز به ارائه آدرس ایمیل دارید ، نام کاربری و رمز عبور را انتخاب کنید. خودشه! هیچ داده شخصی دیگری لازم نیست.

برنامه های وابسته

یک برنامه وابسته یک ویژگی برای شرکای ما است. این برنامه فرصتی منحصر به فرد را برای کسب 90 ٪ سهم درآمد برای هر مبادله ای که از طریق SimpleSwap انجام می شود ، در اختیار شما قرار می دهد.

ما روش های مختلفی را برای سودآوری با ما ارائه می دهیم: از یک لینک ارجاع در محتوای خود استفاده کنید یا پلت فرم SimplesWap را در سرویس خود ادغام کنید. ما یک ادغام مناسب از API و ویجت خود را همراه با کمک خود ارائه می دهیم. می توانید یک لینک و ویجت ارجاع را در حساب شریک زندگی خود دریافت کنید.

ما از شرکا و فرصت های جدید استقبال می کنیم. مسئله خود را به اشتراک بگذارید و ما دقیقاً برای وضعیت شما راهی پیدا خواهیم کرد.

ما همیشه در برابر ایده های جدید باز هستیم و از ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد زیادی در خدمات خود برخوردار هستیم:

1. تنوع مبادله سکه SimpleSwap از بیش از 500 ارز رمزنگاری و فیات موجود برای مبادله پشتیبانی می کند.

2. جستجوی گسترده برای بهترین نرخ ها ، سیستم معاملاتی SimpleSwap در بزرگترین بورس سهام cryptocurrency ادغام شده است تا در کمترین زمان سودآورترین نرخ ارز را پیدا کند.

3. مبادلات بی حد و حصر هیچ محدودیتی در میزان سکه های مبادله وجود ندارد. این بدان معنی است که می توانید به همان اندازه که می خواهید رمزنگاری کنید.

4- مبادله نرخ ثابت تغییر در ارزهای رمزنگاری شده بر مبادلات نرخ ثابت تأثیر نمی گذارد. در این حالت ، شما دقیقاً مقدار تخمینی سکه ها را دریافت می کنید. ما همه خطرات نوسانات رمزنگاری را در نظر می گیریم.

5- SimpleSwap قابل اعتماد بیش از 3 سال در بازار وجود دارد. ما هیچ خرابی سیستم انبوه نداریم. 99 ٪ از زمان SimpleSwap آماده رفتن است. همیشه می توانید نظرات مشتریان ما را در مورد TrustPilot بررسی کنید.

6. 24/7 پشتیبانی از تیم پشتیبانی دوستانه و ماهر ما در هر زمان که به آن نیاز دارید به شما کمک می کند. همچنین ، امکان داشتن یک کانال پشتیبانی اختصاصی برای تجارت شما وجود دارد.

می توانید چندین روش برای کسب سود همراه با SimpleSwap پیدا کنید. به کل لیست گزینه های ذکر شده در زیر نگاهی بیندازید.

1. یکپارچه سازی جریان مبادله ما یک API را برای ادغام دو نوع مبادله ارائه می دهیم: نرخ شناور و نرخ ثابت. API ما شفاف و آسان برای استفاده است - همین حالا آن را بررسی کنید. API Doc را بخوانید: https://api. simpleswap. io

2. یک سرویس مبادله ای را به سایت خود اضافه کنید و ویجت ، دکمه یا لینک ارجاع را در وب سایت خود تنظیم کرده و برای هر مبادله سود در BTC کسب کنید.

3. برنامه ارجاع آیا مخاطب زیادی دارید؟از مخاطبان خود دعوت کنید تا برای انجام مبادله و پاداش برای هر مشتری جذب شده ، از SimpleSwap استفاده کنند.

4- راه حل های ساخته شده برای ما راه حل هایی را برای کسانی که می خواهند تجارت خود را با دنیای رمزنگاری وصل کنند ، ارائه می دهیم اما نمی دانند چگونه این کار را انجام دهند. ما تصمیمی را پیدا خواهیم کرد که مناسب شما باشد.

هنگام ایجاد یک حساب وابسته ، یک لینک وابسته و یک کلید API دریافت می کنید. می توانید با کلیک بر روی نماد مناسب ، پیوند وابسته یا کلید API خود را به روشی مناسب کپی کنید.

اگر به یک لینک وابسته اضافی یا کلید API نیاز دارید ، می توانید با کلیک بر روی نماد مناسب ، آن را ایجاد کنید. شما می توانید به همان اندازه پیوندهای وابسته و کلیدهای API را در حد نیاز ایجاد کنید ، ما هیچ محدودیتی نداریم.

در صورتی که دیگر نیازی به هیچ یک از پیوندهای وابسته یا کلیدهای API ندارید ، می توانید با کلیک بر روی نماد مناسب آن را حذف کنید.

برای هر سؤالی که ممکن است از طریق [ایمیل محافظت شده] داشته باشید ، با ما تماس بگیرید.

ویجت یکی از محبوب ترین گزینه ها برای به دست آوردن سود اضافی با برنامه وابسته SimpleSwap است. به راحتی می توانید ظاهر ویجت را سفارشی کرده و یک کد منبع را در صفحه وب خود قرار دهید. سهم درآمدی که به دست آورده اید در حساب شرکت وابسته شما نشان داده می شود.





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: